Zdalna pomoc

Support controlSYSW przypadku problemów z obsługą systemu ControlSYS istnieje możliwość zdalnej pomocy. Uruchamiając naszą aplikację mogą państwo udostępnić widok swojego pulpitu pracownikowi firmy ControlSYS, który zdalnie udzieli wsparcia.

Aby nawiązać połączenie wystarczy pobrać i uruchomić aplikację TeamViewer ControlSYS lub aplikację AnyDesk ControlSYS

Przed nawiązaniem połączenia proszę zadzwonić pod numer serwisu (32) 494 32 64, w celu uzyskania informacji o wolnej linii.


Instrukcja pobierania programu TeamViewer ControlSYS

Należy kliknąć link TeamViewer ControlSYS. Gdy rozpocznie się pobieranie kliknąć Zapisz.

Pobieranie TeamViewer ControlSYS

Następnie należy uruchomić TeamViewerQS_pl-idccub66rj.exe. Po uruchomieniu ukaże się następujące okno, pracownikowi ControlSYS należy podać numer ID.

TeamViewer ControlSYS - nawiązywanie połączenia

Jeśli mają Państwo zainstalowany program TeamViewer w wersji 9, to nie trzeba pobierać aplikacji ze strony ControlSYS. Wystarczy ją uruchomić i podać pracownikowi ControlSYS numer ID i hasło.

Instrukcja pobierania programu AnyDesk ControlSYS

Należy kliknąć link AnyDesk ControlSYS. Gdy rozpocznie się pobieranie kliknąć Zapisz.

Po zapisaniu należy uruchomić program AnyDesk.exe.Po uruchomieniu ukaże się następujące okno, pracownikowi ControlSYS należy podać numer ID.

AnyDesk ControlSYS - nawiązywanie połączenia

 


Regulamin udzielania pomocy zdalnej znajduje się tutaj.

 

Nasza witryna wykorzystuje cookies. Dzięki temu możemy dopasować jej zawartość do Twoich potrzeb. Ustawienia akceptacji cookies możesz zawsze zmienić w opcjach Twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej o polityce cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close