FAQ – często zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

W tym dziale znajdują się najczęściej zadawane przez klientów pytania na temat urządzeń i ich funkcjonalności, pracy z oprogramowaniem i konfiguracji systemu.


Urządzenia

Jak działa antena Wiegand?

Jak umieścić zdjęcia pracowników w czytniku z kolorowym ekranem (TFT)?

Jak umieścić własny pokaz slajdów w czytniku z kolorowym ekranem (TFT)?

Czy czas w czytniku jest zmieniany automatycznie z letniego na zimowy i odwrotnie?

W menu czytnika LCD nie ma opcji „Ustawienia zaawansowane”, jak mogę wyczyścić logi?

W jaki sposób czyścic pryzmat w czytniku biometrycznym?

Oprogramowanie

Pobrałem oprogramowanie Punktualnik 2 ze strony i po uruchomieniu prosi o podanie licencji, gdzie mogę ją otrzymać?

Po uruchomieniu program Punktualnik 1 prosi o kod, skąd go wziąć?

Nie mogę zarejestrować karty przez program, numer karty nie pobiera się z urządzenia, co robić?

Logi zostały poprawione, ale po jakimś czasie wróciły do stanu pierwotnego, co jest tego przyczyną?

Logi zostały pobrane w Punktualniku 2, ale czas pracy nie jest wyliczany, dlaczego?

Logi zostały pobrane w Punktualniku 2, harmonogramy wprowadzone ale czas pracy nie jest wyliczany, dlaczego?

Pracownika nie było w pracy a mimo wszystko w programie Punktualnik 2 są logi? Jak to możliwe?

Nie mogę zalogować się do programu Punktualnik2, co się stało?

Przydzieliłem pracownikowi urlop w Punktualniku 2, dlaczego liczba dni urlopu nie zmniejszyła się?

Nasza witryna wykorzystuje cookies. Dzięki temu możemy dopasować jej zawartość do Twoich potrzeb. Ustawienia akceptacji cookies możesz zawsze zmienić w opcjach Twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej o polityce cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close