O nas

logo marki controlsysMarka controlSYS istnieje już na rynku polskim od niemal 10 lat, zaś od kilku lat aktywnie rozwija swoją działalność na rynkach zagranicznych. Jesteśmy czołowym dystrybutorem urządzeń typu rejestracja czasu pracy i kontrola dostępu firmy ZKSoftware w Polsce. Ponadto jesteśmy jedynym w naszym kraju przedstawicielem prestiżowej, francuskiej firmy EDEN i dystrybutorem czytników Biovein.

Nasze produkty – Biovein i Multimodal Vein wykorzystują do identyfikacji użytkownika zaawansowaną technologię odczytu cech biometrycznych człowieka, dzięki czemu cieszą się coraz większym uznaniem na polskim rynku systemów kontroli dostępu. Ich niespotykana jakość wykonania oraz wysoki poziom bezpieczeństwa jaki zapewniają, dodatkowo przemawiają za ich sukcesem.

Nasza siedziba znajduje się na Górnym Śląsku, zaledwie 20 minut od centrum Katowic. Połączenie wykształconej kadry pracowniczej, bogatego zaplecza technicznego, oraz zdobywanie coraz to nowych doświadczeń sprawia, że controlSYS jest prężnie rozwijającą się marką o ugruntowanej pozycji na rynku. Nieustanne poszukiwanie nowych kierunków rozwoju, zwiększanie asortymentu, rozbudowywanie dotychczasowych rozwiązań, zapewnianie stałego wsparcia technicznego – to tylko niektóre z naszych działań, dzięki którym zdobywamy zaufanie Klientów oraz pozycję solidnego partnera biznesowego.

Indywidualne podejście do klienta i świadczenie usług na najwyższym poziomie świadczą o naszej rzetelności i profesjonalizmie we współpracy z naszymi Kontrahentami.

W naszej ofercie znajdą Państwo czytniki zbliżeniowe na karty RFID a także te, oparte o rozwiązania biometryczne na odcisk palca, wzorce twarzy czy też już bardziej zaawansowane – skanowanie wewnętrznej warstwy naskórka (LA2000), skanowanie układu naczyń krwionośnych (Biovein, Le Vein). Oferujemy również akcesoria do systemów RCP i KD m.in. zwory elektromagnetyczne, różnego rodzaju tagi zbliżeniowe, bramki obrotowe, zasilacze.

Największą zaletą naszych autorskich programów jest to, że każdy Klient znajdzie wśród nich coś dla siebie. Program Punktualnik 1.0 jest idealny dla małych czy też średnich przedsiębiorstw i jest to świetne narzędzie służące jako ewidencja czasu pracy czy zarządzania kontrolą dostępu. Zaś Punktualnik 2.0 dzięki swej budowie modułowej idealnie dopasuje się do wymagań Klienta, który może sam zdecydować, z czego powinno składać się jego oprogramowanie i jakie funkcje powinno spełniać.

Jeśli nie posiadamy gotowego rozwiązania zaspokajającego Państwa potrzeby, prosimy o kontakt. Jesteśmy producentem programu, co daje nam możliwość dostosowania go do Państwa wymagań!

O naszych szerokich możliwościach i profesjonalizmie świadczy bogata lista referencyjna. Zapraszamy do zapoznania się z nią, jak i z naszą ofertą.

Nasza witryna wykorzystuje cookies. Dzięki temu możemy dopasować jej zawartość do Twoich potrzeb. Ustawienia akceptacji cookies możesz zawsze zmienić w opcjach Twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej o polityce cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close